Creëer een succesvol Personal Branding Plan in 8 stappen
Cursusinhoud
-
Introductie
-
PLAY!
-
Purpose
-
Les3.1
-
Les3.2
-
Les3.3
-
Les3.4
-
Les3.5
-
Les3.6
-
Les3.7
-
Les3.8
-
Les3.9
-
Les3.10
-
Les3.11
-
-
Persoonlijkheid
-
Potentieel
-
Les5.1
-
Les5.2
-
Les5.3
-
Les5.4
-
Les5.5
-
Les5.6
-
Les5.7
-
Les5.8
-
Les5.9
-
Les5.10
-
-
usP
-
Promotie
-
Les7.1
-
Les7.2
-
Les7.3
-
Les7.4
-
Les7.5
-
Les7.6
-
Les7.7
-
Les7.8
-
Les7.9
-
Les7.10
-
Les7.11
-
Les7.12
-
Les7.13
-
Les7.14
-
Les7.15
-
-
Power
-
Planning
Promotie – Hoe wil jij jezelf laten zien?
Het promoten van je personal brand
Nederlanders staan bekend om hun bescheidenheid en nuchterheid. Bescheidenheid kan een mooie eigenschap zijn, maar niet als je jezelf hierdoor kleiner maakt dan je eigenlijk bent. Jezelf promoten heeft namelijk niets te maken met hard schreeuwen dat je de beste bent. Integendeel zelfs.
Het promoten van je personal brand gaat over het tonen van je unieke kwaliteiten; het laten zien van je kennis en talenten. Deel bijvoorbeeld je expertise via social media, reageer inhoudelijk sterk op andermans berichten, of val op door mooie visual branding.
Doordat je alles vanuit jouw personal brand doet, geef je een heel duidelijk totaalbeeld af. Dit totaalplaatje is voor anderen beter te begrijpen dan wanneer ze alleen tekst onder hun neus krijgen waarin je vertelt hoe goed je bent en waarom ze met jou zouden moeten samenwerken. Door met het totaalplaatje aan de slag te gaan, kom je een stuk geloofwaardiger over en blijf je trouw aan jouw personal brand.